Oğlumun Kitaplığı

Herkese Merhaba,

Oğluma kitap okumayı ve o da dinlemeyi çok seviyor. Her gece yatmadan mutlaka 2-3 kitap okuyorum ona. O da ona kitap okumamdan o kadar mutlu ki bazen uyuma saati geçtiğinde ona 'kitap okumayalım bu gece geç oldu uyumamız gerekiyor artık' dediğimde ağlamaya kadar gidiyor isyanları. Bende kıyamıyor ve böyle zamanlarda en azından kısa 1 kitap okuyorum ona. Genelde kitap seçimini ona bırakıyorum. Dönem dönem oğlumla kitapçılara giderek ona istediği kitapları alması için fırsat tanıyorum. Böyle durumlarda ne kadar mutlu olduğunu gördükçe bende çok mutlu oluyorum:)

Kendime kitaplık bakarken oğluma da aşağıdaki modelden bir kitaplık yaptırmak istedim ama bana çıkarılan uçuk fiyatlar gibi bu minik kitaplığa da benzer fiyatlar çıkarıldı. İnternette de maalesef benzer bir kitaplık satışı yapan site bulamadım:( Odasında masasının üzerinde üst üste duran kitapları bende aşağıdaki gibi ikeadan aldığımız raf sisteminin bir sepetini çıkararak ve o sepete bu şekilde dizerek bir çözüm yolu buldum. Şimdilik o da çok memnun ama hala aklımda ona yaptırmak istediğim kitaplık var. Umarım bir gün yaptırabiliriz :)

Oğluma yaptırmak istediğim kitaplık (bu veya buna benzer);


Şu an oğlumun kitapları bu şekilde;






Bunlar ingilizce kitapları;


Bunlarda ufak cep boy kitaplarımız;


Sevgi ve Sağlıcakla kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...