4 Yaş Üstü Kitap Önerileri – 1

Rengini arayan Pudra


Zürafa Fazi ve Rengini Arayan Pudra

Bu iki güzel kitabı Demirden çok ben seviyorum desem yeridir. Çünkü her iki kitapta da kendimizi olduğumuz gibi sevme ve farklılıklarımızla herkesi kabul etme mesajları o kadar güzel veriliyor ki, Demir ile kitap okuma saatlerimiz bittikten sonra yaptığımız sohbetlerde bunu anladığını ve bana bu konuda doğru soruları sorduğunu görünce mutlu oluyorum. Kitapların tanıtımı için ben kitap arkasındaki tanıtım yazılarından faydalanacağım çünkü özellikle çocuk kitaplarında üzerine çok fazla bir şey söylemeye gerek yok diye düşünüyorum.

Zürafa Fazi

Yayın Evi: Yapı Kredi Yayınları
Sayfa Sayısı: 40
Yazar: Filiz Özdem
Fiyat: 5 -7 tl arasında

“Herkesin vardır bir farklılığı, bazen başkalarının kusur sandığı…

Zürafa Fazi’nin derdi boyundan büyükmüş. Çünkü hiç beğenmiyormuş kendisini. Okulda kim bir araya gelse, yalnız gördükleri arkadaşlarıyla alay ediyormuş. Ne de olsa devenin boynu bile eğriymiş; kirpinin dikenleri, karganın sesi, leyleğin bacakları, filin hortumu, ayının tombulluğu, karıncanın küçüklüğü derken saymakla bitmiyormuş alay konuları… Bunu fark eden Fazi, dâhice bir çözüm hayal etmiş. Hayal ettikçe güzelleşmiş. Güzelleştikçe boynu dikleşmiş. Gözleri ışıl ışıl parlamış.

Filiz Özdem’den, kendisine güvenmeyi öğrenen küçük zürafanın hikâyesi… Dostluk, dayanışma, paylaşma, yaratıcılık, hayal kurma üzerine kurulan Zürafa Fazi hem küçüklerin hem de büyüklerin çok seveceği bir “farkındalık” kitabı. Buket Topakoğlu’nun yarattığı Fazi karakteri ise herkesin gönlünü çelecek.”

Rengini Arayan Pudra

Yayın Evi: Günışığı Kitaplığı
Sayfa Sayısı: 32
Yazar: Betül Sayın
Fiyat: 7-10 tl arası


"Küçük Beyaz Yarasanın Sürprizli Keşif Yolculuğu!"

“Arkadaşlarından çok farklıydı Pudra. O bembeyaz bir yarasaydı. Arkadaşları gibi olmak için neler denemedi ki: Karga tüyleri taktı üstüne, dumanların arasında dolaştı. Ama çare bulamadı beyazlığına. Bir gün, kendi gibi beyaz arkadaşlar bulmak uğruna evinden uzaklara uçtu. Bu yolculukta neler neler geldi Pudra’nın başına…”

Sevgi ve Sağlık ile kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...