Tübitak Nokta Birleştirmece Kitapları ile Sayıları Öğrenme

nokta birleştirmece

Herkese Merhaba,

Oğlumun okulunda (5 yaş-anasınıfında) bu günlerde ağırlıklı olarak sayıları öğreniyorlar. Bende sayıları nasıl eğlenceli şekilde öğretebilirim diye araştırmak yaparken Tübitak Yayınları’nın bu güzel Nokta Birleştirmece kitaplarına denk geldim internette. 3 yaş ve üzeri için uygunmuş kitap. Ayrıca kitabın Uzay, dinazorlar vs gibi çocukların ilgi alanlarına yönelik olan türleri de var. 




Biz 10 a kadar sayıları yazıp tanıyabiliyoruz ama 10 luk sisteme geçtiğinde zorlanıyorduk ve her şey çorba oluyordu J Ama bu kitaptaki nokta birleştirmece alıştırmalarını yaptıkça 40 ‘a kadar neredeyse tüm sayıları tanıyabiliyor artık. Ben hem dinazor hem de uzay temalı olanından almıştım ve kısa sürede çok eğlenerek bitirdik 2 kitabı da.

Eğer sizde çocuğum hem eğlensin hem de sayıları öğrensin derseniz (hazır yaz da geliyorken) bu tür kitaplar gerçekten çok faydalı. Ben bizim oradaki bir kitapçıdan tanesini 5 lira gibi bir fiyata almıştım ama siz hem kitapçılarda hem de internette ortalama bu fiyatlara bulabilirsiniz. Ayrıca sadece Tübitak Yayınlarının değil farklı yayın evlerinin de basılmış bu tür kitapları mevcut.

Sevgi ve Sağlıcakla Kalın…







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...