Yeni Nesil Büyükler İçin Boyama Kitapları Terapi Yerine Geçiyor!!!

Merhaba,


Daha önce Mandala ile ilgili detaylı bir yazı yazmış ve o aralar boyadığım resmide eklemiştim yazıma. Okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Aradan çok uzun zaman geçmeden piyasada inanılmaz farklı şekillerde büyükler için boyama kitapları adı altında kitaplar görülmeye başlandı.

Günümüzde gerçekten insanlar inanılmaz derecede stres yüklüler. Bunun etkenleri de geçim derdi, büyük şehirlerdeki trafik, insan fazlalığı, çeşitli hastalıklar vs. İnsanlarımızdaki bu hayat yorgunluğu, dünya ağrısı, tükenmişlik sendromu vs çağımızın en büyük sorunlarından. Tabi ki de bunu fırsat bilerek piyasaya sürülen bu tür stres azaltıcı aktiviteler de haliyle çok ilgi gördü ülkemizde de.
Ben uzunca bir süre almadım bu tür kitaplardan çünkü elimde daha önce boyamak üzere baskı aldığım birçok mandala örneği vardı. Bunları yavaş yavaş tüketince ben de bu furyaya kapılanlar arasında yerimi aldım.




Resimde gördüğünüz kitabı almamın sebebi ise bir boyama kitabından çok mandala kitabı içerikli olması. Biliyorsunuz serbest boyamadan mandalaların farkı belirli kurallara göre boyanmaları. Bu şekilde olunca boyamaya kendimi daha çok verebiliyorum ve dikkatimi daha çok topluyorum.
Bir gün tatilde sabahın ilk ışıkları ile uyandığımda boyama yapmaya başladım ve bir süre sonra uykusunu almış olacak ki Demir’de uyandı. Ve tabi hemen boyama kitabımı elimden alarak kendi boyamaya başladı. Uzunca bir sürede oyalandı boyamayla. Her ne kadar mandalanın kurallarına göre boyamasını söylesem de kurallara karşı olan oğlum kendi bildiği gibi boyamada ısrar edince bende kendi haline bırakıp aldım elime kitabımı okudumJ

Çocuklar açısından da eğlenceli bir aktivite olabilir bu tür kitaplar.




Benden tavsiye…
Sevgi ve sağlıcakla kalın… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...