Kitap Yorumu - Gülfim Abla, Meltem Parlak

Kış sonunda geldi… bu aralar soğuklar iyice kendini kulaklarımızın ve burnumuzun donmasıyla hissettiriyor. He bir de parmak uçları var tabi... Kış gelince ben genelde eğlenceli kitaplar okumak istiyorum. Nedeni de kışın vermiş olduğu rehaveti birazda olsa kitaplarımla gülerek ve mutlu olarak azaltmak. Bana iyi geliyor, herkese tavsiyemdir:) Hangi kitabı okusam diye düşünürken Dizüstü Edebiyat'ın 22. kitabı Gülfim Abla; " beni oku, beni oku" diye bağırdı durdu kitapların arasından.

                                                                                                                            
Tamam dedim ve ilk sayfayı açtım:                                                                                      
"-Patronum biraz benim bacaklarımı okşadı, ben de onu dilli dudaklı öptüm, diye hemen yanlış anlaşıldım." 

:))Daha ilk cümleden doğru kitabın elimde olduğunu anladım:))) şimdiden kitabı yarılamış biri olarak kesinlikle tavsiyemdir. Kitapta yer alan ve çoğunu daha önce duymadığınıza emin olduğum ilginç deyimlerde kitabı okunulası yapan diğer bir etken tabi. Dizüstü Edebiyatın okumuş olduğum diğer kitapları gibi bu da kesinlikle çok ama çok eğlenceli. Burdan Dizüstü Edebiyatta kitabı çıkan tüm yazarlara teşekkür etmeden de geçemeyeceğim. Şimdiden herkese eğlence dolu okumalar..

Sevgiyle kalın.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...