Sıkılıyor İçim...

Sıkılıyor içim
Yüzüm gülse de umutlu, mutlu görünsem de sıkılıyorum
Kaçmak istiyorum her şeyden
Bazen uzaklaşmak kaçmak kaçmak
Sonra dur diyorum çocuğun ne olacak?
Güzel gözlü güleç yüzlü tombişim benim
Onu görünce gidiyor sıkıntılarım
Dünyadaki tüm sevincim, umudum, dünyayla bağım o benim
O yokken yine daralıyor, sıkılıyor içim
Yalnızlığımda, sıkıntımda boğulup gideceğim sanırım
Her şey bir gün yoluna girecek mi?
Eski günler gelmese de yine güneşli günler gelecek mi?
Yolumuzda, önümüzde duran taşları eritecek mi güneş?
Yoksa sadece soğuyan içimizi mi ısıtacak?
Umut verecek ve kaybolacak mı yeniden?
Beterin de beteri var sabret diyorum sabrediyorum elimden bir şey gelmiyor başka
Ama sıkılıyor içim
Bazen, bazen öyle sıkılıyor ki kusmak geliyor içimden
Kusup rahatlamak, ölesiye sıkıntılarım bitene kadar kusmak
Rahatlar belki içim, rahatlarım yine eskisi gibi
Rahatlarım ama bu sefer çok farklı olacak
Unutmayacağım hiçbir şeyi,
Yapılan iyilikleri, nankörlükleri unutmayacağım
Kötü günlerime sebep olanları da unutmayacağım
Hala umudum var güneşli günler gelecek
Doğacak üzerimize
İçimde kalan son bir güçle sarılacağım hayata, son kez savaşacağım
Bu kez çok farklı olacak her şey
Büyümüş bir şekilde büyük umutlarla nefes alacağım artık
Az kaldı biliyorum çok az

Bekle beni yeni hayat...

2 yorum:

  1. Yeni başlangıçlar yeni umutlarla gelsin hayatina..başarı kalbini ferahlatsin,mutluluk gözlerini yasartsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım arkadaşım, inşallah hep beraber...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...