Kitap Yorumu – Başarıya Götüren Aile, Doğan Cüceloğlu



Herkese Merhaba,

Doğan Hocayı bilmeyen,sevmeyen var mıdır acaba? Derin bilgisi, iletişim konularında kitaplarında ve tv programlarında sunduğu harika püf noktaları ile bir çoğumuzun hayran olduğu bir isimdir.

Sıcaklığı, içimizden biri olması ekstra sempati katar kendisine. Ben bugüne kadar hemen hemen bütün kitaplarını okudum Doğan Cüceloğlu’nun.  Bazılarını birkaç kez hem de. Bir çocuğum var ve onun doğru yetişmesi için elimden gelen her şeyi yapmaya çalışıyor, çabalıyorum. Okumayı çok seven biri olunca da onun gelişimi için elime geçen bütün kaynakları zevkle ve altını çize çiz beynime kazırcasına okumaktan büyük keyif alıyorum.

Kitabın adını görünce almasam ve okumasam olmazdı. Kitap aslında sınav/okul stresi ve böyle zamanlarda aile içi iletişim, çocuğa destek ve çocuğu başarı yönünde teşvik etmek nasıl olur onları anlatıyor ama çocukluk dönemlerinden itibaren çocuğa davranışlarımızda her zamanki gibi ileri ki dönemlerde etkin rol oynadığından şimdiden bu kitabı alıp okumam benim için çok iyi oldu diyebilirim.

Ama sizde çocuğunuz ilkokula, ortaokula ya da liseye gidiyorsa ve ders çalışmak istemiyor, sürekli evde bu yönde tartışmalar yaşıyorsanız geç kalmış sayılmazsınız. Yaşanmış olaylar ve uygulanabilir çözüm yolları ile aile içi çatışmaları en aza indirgemeyi ve çocuğun başarısını arttırmayı hedefliyor kitabında.

Her anne babanın başucu kitaplarından biri olmalı diye düşünüyorum.
En kısa zamanda alın ve okuyun. Önerileri yerine getirmeye başladığınızda hayatınızda ki değişikliklerin sizde farkına varacaksınız eminim.

Bol güneşli, sabırlı, güzel günler diliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...