21 Mart - Bahar Sonunda Geldi:))

21 Mart Bahar'ın Başlangıcı

Sonunda baharın ilk gününe geldik.
Çiçekler açmaya, havalar ısınmaya, sinekler ve böcekler uçuşmaya başladı artık:)
Tüm dünya ve özellikle güzel ülkem için huzurun ve barışın hakim olacağı bir sene geçiririz umarım.
Güzel temennilerde bulunuyorum ancak hiç de güzel olmayacakmış gibi geliyor içimden de.
Neden mi?

Bir kere Güney doğu komşu ülkelerimiz karmaşa içerisinde. Kuzeyimizde Rusya-Ukrayna-Kırım hala karışıyor. Ülkemiz hele büyük bir kaosa doğru sürükleniyor.
Hem gelecek olan seçimler, seçim öncesi ve seçim sonrası çıkacak olan karmaşa ve kavgalar gerçekten gözümü korkutuyor. Artık birilerinin ölmesini, yaralanmasını istemiyorum.

Dün yine Niğde'de 1'i asker 1'i polis 2 kişi şehit oldu. Tüm Türkiye'nin başı sağ olsun. Ve maalesef facebook hesabımda da yazdığım gibi dün gece itibari ile twitter kapatıldığından herkes tepkisini ortaya koyuyor ve bu haber arada kayboldu gitti ve dünkü şehit haberini bugün gazetelerden de aradığımda  hiç bir şey bulamıyorum. Nasıl şehitlerimize dair hiç bir haber olmaz? Tamam twitter'ın kapatılması da sorun evet kabul ediyorum ama ulan insan canının önüne ne geçebilir? Hiçbirşey...

Twitter'ı da kapattılar dün gece itibari ile ama DNS ayarlarını değiştirerek girebiliyorsun yine de. Hatta öyle ki Ülkemizin Cumhurbaşkanı bile muhtemelen ayarları değiştirip twitter'a giriş yapmış ve yasağın uzun sürmemesini dilediğini vs vs bişiler daha yazdığı bir kaç twit atmış. Abi burası nasıl komik bir ülke ya? Ülkenin başbakanının talimatı ile twitter kapanıyor ama cumhurbaşkanı sallamıyor ve bir şekilde girerek twitini ve tepkisini ortaya koyuyor. hahahahahaaaaaa:))

Daha neler göreceğiz acaba çok merak ediyorum. Umarım güzel günler olur ülkemiz ve hepimiz için.

Sevgi ve sağlıcakla kalın...


Not: Çocuklar, gençler hala umutlu. Bugün 21 mart olduğu için dükkanımın karşısındaki okulun bahçesini süsledi gençler. balonlar, umutla bağlandıkları gelecekten isteklerini, dileklerini astılar yeşeren dallara. Şu anda çok net görünmese de eşim ve ben sabah ilgiyle izledik bahçelerini neşe içerisinde süslemelerini. sizinle de paylaşmak istedim. Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...