Bugün Nar Yemeyi Unutmayın:))






Bir önceki yazımda baharın bugün başladığı ile ilgili bir şeyler karalamıştım. Yalnız baharın başladığı bugün ile ilgili bir öneride bulunmayı unuttum. Bilirsiniz nar bereketi simgeler. Bir inanışa göre; bugün nar yerseniz ve yerken de kendiniz,aileniz ya da sevdikleriniz için dua eder ya da güzel dileklerde bulunursanız baharla birlikte her yönden size, sevdiklerinize bolluk ve bereket getireceğine inanılır.
Ben narı çok sevdiğimden bu akşam bir aksilik olmazsa mutlaka yapmayı düşünüyorum.
Narı oğlum ve eşimle birlikte bölüp o anda hepimiz ve ülkemiz içinde güzel dileklerde bulunup yiyeceğiz.

Sevgi ve sağlıcakla kalmanız dileğiyle...




4 yorum:

  1. güzel bir bilgi paylaşımı olmuş :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Bloğunuzu severek takip ediyorum:))) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Nar en sevdiğim meyvelerden bir tanesi. Bir de hazırlayıp getiren olursa tadından yenmez. Ben de bloguma beklerim.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum size. hazırlaması ayıklaması dertli ama yemesi çok lezzetli bir meyve. Sevgiler:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...