İsyankarım Bugün!!!

Bugün sabah ilk gözümü açtığım hatta açmaya başladığım saniyeden itibaren isyan bayrağını çekmiş bulunuyorum.
Niye mi? Bilmiyorum...Haftaya böyle başlamak hiç güzel olmuyor. Bu satırları yazarken bile suratım 5 karış.
Hayırdır diyelim hayırlı olsun haftamız.

Bu şarkıyı dinledim sabah işe gelirken radyoda.
Bir Sıla hayranı olarak yine bayıldım bittim. Çok ama çok güzel. Birde yeter yeter yeter diye bağırıncası içinde bulunduğum haleti ruhiye ye de tam uyunca bayıldım bittim.

Dinlemeyenler, Bilmeyenler, dinlemek isteyenler için buyurunuz efendim;


Sevgi ve sağlıcakla kalın...

1 yorum:

  1. ruh haliniz değişmiştir umarım.izleyici eklentiniz yok takibe almak zor bu şekilde.vee kelime doğrulama var onu kaldırırsanız yorum yapmak daha kolay olur

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...