İstanbul Kalem



Herkese Merhaba,

İlginç,renkli kalemleri çok seviyorum. Daha öncede almış olduğum Atatürk'ün imzası bulunan roller kalemden yazdığım bu postta bahsetmiştim. Bu tür değişik, renkli ve ilginç kalemleri çok seviyorum ve almadan duramıyorum.
Turistik bir yerde çalıştığımızdan turistler için yapılmış bir kalem ama ben bayıldım ve hemen bir tane aldım. Aslında kalem seven eşe dosta da uygun fiyatlı bir hediye alternatifi olabilir. Fiyatı da gerçekten çok uygundu. Gerçi ne kadar kaliteli diye sorarsanız kesinlikle fiyatıyla orantılı bir kalitesi var:)Yani kalitesinden çok bir şey beklememek gerekiyor.Nereden aldığımı aldığım yeri, çalışanlarını vs sevmediğimden reklamını yapmamak adına burada yazmıyorum ama eğer beğenen ve nereden aldığımı merak eden olursa bana mail atabilir.
Siz bu güzel kalemi beğendiniz mi peki? Kalemin her iki taraftan da görüntüsünü çektim ki üzerindeki figürleri daha rahat görebilirsiniz.

Sevgi ve sağlıcakla kalın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...