Pencereme Konan Bir Güzel...


Herkese Merhaba,

Bugün biraz canım sıkkın yine kafama bir sürü şeyi takmış bir vaziyette camın kenarında oturmuş 
bir şeylere kızar ve söylenirken birden bire bu güzel kelebek camın dışında takılı olan sinekliğe -o anda sineklik açıktı ve geldi tam onun üzerine- kondu. 
Ben kelebekleri çok severim. Böcekgiller grubundan en çok sevdiğim bir uğur böceği ikincisi de kelebektir.
Şu kelebeğin güzelliğine bakar mısınız?
Yaklaşık yarım saat boyunca orada kaldı ve arada ben onunla konuştukça kanatlarını açtı kapattı.
Arada bu kanat hareketleri sırasında çekebildiğim kadar çok fotoğrafını çekmeye çalıştım.

Bazen sizinde canınız sıkkın ya da umutsuz olduğunuzda bu tür şeyler gelir mi başınıza? ya da karşılaştığınız bu tür durumlara anlam yükler misiniz? Bazen ben yaparım. Mesela bugün çok narin ve ürkek olan bu hayvan yarım saat dibinde olmama rağmen asla benden kaçmadı. Ben konuştukça kanatlarını hareket ettirdi. Ben sustuğumda o da durdu. Bana ilginç geldi gerçekten. Belki de bu yüzden bu kelebeğin 3. kattaki işyerimin camına çıkmasına takıldım bu kadar:))

Sevgi ve sağlıcakla kalmanız dileğiyle:))












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...